Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Aby otrzymać formularz reklamacji należy się z nami skontaktować mailowo: shop@sopsi.com.pllub sopsi.kontakt@gmail.com, w wiadomości zwrotnej otrzymasz załącznik z dokumentem.  


2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. Towar nie może być noszony ani zniszczony przez użytkowanie. Rozpatrzenie reklamacji odbędzie się w okresie 14 dni.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

SOPSI

ul. Olsztyńska 174

42-202 Częstochowa

 

Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij formularz "zwrotu i reklamacji" otrzymany na maila i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

SOPSI Katarzyna Natkańczyk

ul. Olsztyńska 174

42-202 Częstochowa

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. Produkt nie może być noszony, zniszczony, potargany, prosimy o zabezpieczenie towaru.

Brak paragonu uniemożliwia zwrot pieniędzy za produkt. W przypadku wysłania produktu bez paragonu, towar zostanie ponownie odesłany do klienta. Wszelkie informacje klient otrzymuje drogą mailową, na adres podany przy składaniu zamówienia.

Pytania proszę kierować na shop@sopsi.com.pl lub sopsi.kontakt@gmail.com  

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl